Kilpi on mahtavat väline Minecraftissa jonka avulla voi selvitä monista tilanteista, mutta Bedrockissa joudut käyttämään kilpeä shiftillä joka pistää sinut kyykkyyn ja se hidastaa liikkumistasi entistä enemmän.
Kun on pelannut Javaa ja siirtyy siitä sitten Bedrockiin eri peli tyyli vaikuttaa huomattavasti omaan peli kokemukseen, niin olisi hyvä jos voisi vaihtaa näppäintä millä kilpeä käyttää tai sitten muuttaa kokonaan kilven käytön shiftistä oikeaan hiiren näppäimeen kuten Javassa.
Please sign in to leave a comment.
1 Comments